I look up, it's just me standing in the mirror. these fuckin' walls must be talking, cause I can hear them.

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senaste sms av? Calle
Vem tänker du på nu? Calle
Vem pratade du senast i telefon med? Erik
Vems hus var du senast i? mitt eget
Vem önskar du var med dig nu? -
Vem är din favoritsläkting? alla

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? bikbok,gina tricot, hm osv
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Vila
Var åkte du senast bil? hem från träningen


VAD

Vad åt du senast? bulle
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt lakan

Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? vit
Vilken film såg du senast? Kommer inte ihåg
Vad hör du just nu? Musik, petter- sanna mina ord

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jaa!
Hånglat på en bio? haha, ja
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? hehe, ja (a)
Sovit naken? .
Kört över hastighetengränsen? med cykeln, självklart!
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? varje dag!
Fått hicka? ja
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? Knappast
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Smugit ur ditt hus? nej :)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? ja
Älskar eller saknar någon nu? ohja!


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0