mer information om tjeckien.

det är massa som frågat mig om jag kan skriva ett inlägg om BARA tjeckien , liksom mer "detaljerat"
så nu blir de det :)
när vi hade klassråd en dag i skolan sa våra lärare (hadar&linda) att tio stycken från våran klass och tio från 8c ska åka till tjeckien en vecka den 8 maj.
så ville man hänga med så fick man skriva en motivering på en lapp och lämna in .
så jag gick hem och skrev den och lämna in den några dagar senare.
sen lottade dom om vilka som fick åka med , det skulle vara fem killar och fem tjejer.
och vi fick reda på vilka som fick hänga med veckan efter.
I tjeckien ska vi bo på ett friluftshotell lite utanför prag , och dom två sista dagarna ska vi bo i prag.
och på dagarna ska vi göra geocaching med ungdomarna från tjeckien.
geocaching menas med att man typ går runt med en gps och ska hitta olika grejer som ligger gömda på olika ställen.
dom som ska åka från min klass är : jag, louise,josefine,hilda , linnea, robin,carl,victor,mikael och christian.
sååååå, de va typ de ^^
haha , hoppas ni fattar.
Lisa.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0