Save the world

DAGEN HAR VARIT AWEEESOME.

först vakna jag vid typ halv tolv ungefär, gick upp och gjorde mig iordning ,åt frukost och sånt.
sen bussen till Hugo, så va jag med han ett tag.
vi kolla en bit på en film sen gick vi ut och satte oss på en bänk i någon skog (?), aja de va trevligt :)
sen skulle han iväg och sånt, så jag gick hem till daniella.
efter ett tag kom axelia , så gick vi först till pizzerian och tjocka oss , sen ut och tog fiiiina kort !
dom kommer upp när axelia har skickat dom :)
kom hem vid 9.
imorgon åker jag till husvagnen med sofie och josefine, dom ska stanna till lördag .
kommer nog bli kass uppdatering med tanke på att jag fyller 14 på fredag :D :D :D
random bild.
från v. josefine,jag,daniella,louise,jonna
Lisa.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0